10 kërkimet në Google që femrave u vjen turp t’i pranojnë!

Huffington Post realizoi një studim se cilat janë kërkimet më të famshme të turpshme të fermave në Google! Padyshim që ato përbëjnë kërkimet nga më të pabesueshmet për… meshkujt. Kështu këto 10-të kërkime të “fsheta”, janë: 1. – Çfarë ndodh nëse fëmija im ha një patate të thatë? 2. – Mund të vrasë dhimbja e hemorroideve? 3 – Si mund të organizojnë një mbrëmje të shkëlqyer për të dashurin imagjinar? 4. – Cili është objekti më i madh që fëmija im mund të fus në hudn? 5. – Këshillime për nëna që kanë morra. 6. – Si mund të rikthej gjoksin në lavdin e mëparshme? 7. – Mund të vdesësh nëse ha një duzinë me biskota? 8. – Si do të ngjante fëmija që do bëja me Channing Tatum? 9. – Çfarë ndodh nëse nuk mund të ajrosem? 10. – Çfarë mund të bëj unë që të mos frikësohem nga bogeyman?/Indeksonline/